Ovogodišnji Weekend Media Festivala koji je od petka do nedjelje održan u Staroj rovinjskoj Tvornici duhana opravdao je titulu vodećeg regionalnog festivala medija, komunikacije, marketinga i širokog područja kreativnog biznisa, zaključak je svih panelista i sudionika.

Festival je u protekla tri dana okupio rekordan broj posjetitelja koji su imali priliku sudjelovati u vrhunskim predavanjima i od vodećih regionalnih i svjetskih stručnjaka čuti sve o aktualnim temama i trendovima današnjice, uz nezaobilaznu dozu odličnog druženja i zabave.

Među njima su bile teme o suživotu PR-ovaca i novinara, kontroverznim poduzetnicima, utjecaju umjetne inteligencije, fenomenu trapa, ali i poslovnim promašajima koje su zabilježili uspješni poduzetnici na svom razvojnom putu, navode organizatori festivala koji je u nedjelju završen u Rovinju.

"Weekend Media nadmašio je sva očekivanja! Bilo je fantastično još jednom uživati u nevjerojatnoj atmosferi, pogledu na pune dvorane i zadovoljna lica rekordnih oko šest tisuća posjetitelja koji su uživali u posljednjem vikendu rujna", rekao je programski direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Nevjerojatna saznanja o budućnosti, geopolitičkim promjenama i utjecaju Azije na Zapad ispričao je Kishore Mahbubani, singapurski diplomat, bivši predsjednik Vijeća sigurnosti UN-a i stručnjak za međunarodne odnose na panelu "Je li (se) Zapad izgubio?".

Ljubitelji sporta na svoje su došli u "One on one razgovoru" višestrukog osvajača Emmyja i kreativnog direktora CBS Sporta Petea Radovicha i proslavljenog hrvatskog košarkaša Damjana Rudeža pod naslovom Kako "Amerikancima prodati nogomet (i destinaciju)".

"Primjer Superbowla potvrđuje da je Amerikancima bitniji show nego sport", rekao je Radovich koji je s Rudežom najavio i novo izdanje Sunset Sports Media Festivala, projekta koji je u Zadru okupio svjetske zvijezde iz sporta, promocije i šoubiznisa i napravio iskorak u promociji Hrvatske prema američkom tržištu. (Hina)