Krajem studenog, kroz ukupno pet dana intenzivnog edukativnog programa, u Kanfanaru je održana Akademija održivog turizma 2.0.
Naime, nakon što je Kanfanar prošle godine bio prva općina u kojoj se održala Akademija održivog turizma, na poticaj izrazito pozitivnih dojmova polaznika prve akademije, organizirana je i druga razina ovog programa koji obrađuje sva područja održivog razvoja: okolišni, financijski i socio-kulturni.
Akademiju su proveli stručnjaci iz Centra održivog poslovanja d.o.o., a kroz pet je dana edukacija obuhvaćeno ukupno sedam tematskih modula: održivi turizam i odgovorno poslovanje, zelena tranzicija: resursi/otpad, održive financije, kultura i turizam, komunikacija, prodaja i brendiranje, ja domaćin te modul naziva “od vrta do stola”.
Svaki je od navedenih modula sadržavao niz povezanih tema, o kojima su educirali stručnajci s bogatim znanjem i radnim te životnim iskustvom u pojedinom području.
Alan Šišinački, voditelj modula o odgovornom poslovanju i zelenoj tranziciji, govorio je o temama vezanim uz uštedu resursa, (ne)stvaranje otpada, korištenje zelene energije, štetnosti korištenja plastične ambalaže (za zdravlje ljudi i okoliš) te drugim povezanim temama, a ovogodišnjim je polaznicima predstavio i plakate zelene tranzicije. Riječ je o edukativno-informativnim materijalima nastalima na temelju zaključaka prve Akademije održivog turizma, a koji na jednostavan i razumljiv način prezentiraju turistima na koje načine i oni mogu biti održivi te društveno odgovorni tijekom svog boravka u destinaciji.
Sljedeći modul, onaj o financijama, vodila je Dolores Pušar Banović koja je polaznike uputila kako održivo upravljati financijama. Sudionici su naučili kako izraditi budget iznajmljivača za 5-godišnje razdoblje te koji su ključni pokazatelji uspješnosti iznajmljivanja turističkog smještaja.
U modulu Kultura i turizam, kojeg je vodila Manuela Hrvatin, iznajmljivače se upoznalo s interpretacijskim centrima Istre, a tijekom interaktivne radionice za zadatak su dobili postaviti se u ulogu organizatora manifestacije i osmisliti novu, održivu manifestaciju na području Općine Kanfanar.
O tome kako biti pravi domaćin i koje nam benefite to donosi u svojem je modulu govorio Nedo Pinezić, nakon čega je uslijedila i radionica o mogućnostima prodaje i promocije koju je vodio Domagoj Ostović, osnivač i CEO poduzeća Lloyds Digital.
Na samom je kraju Akademije polaznicima predstavljena i Kanfanarska butiga, dućan s isključivo lokalnim kanfanarskim i istarskim proizvodima kojega je ove godine otvorila Općina Kanfanar i kojemu je cilj biti podrškom lokalnim proizvođačima u promociji i prodaju svojih proizvoda.
Obogaćeni vrijednim novim znanjima i iskustvima, polaznici Akademije zaključili su kako se o ovakvim temama želje i nadalje educirati i kako održivi pristup razvoju turizma treba postati načelo poslovanja i javnom i privatnom sektoru. (iPress)







ZATVORI OGLAS 
