Dugo i intenzivno radimo na novom ustroju gradske uprave Grada Vodnjana, s osnovnim ciljem da gradske službe postanu što efikasnije, efektivnije i ekonomičnije te što više na usluzi građanima. Prijedlog Odluke o ustroju i djelokrugu upravnih tijela Grada Vodnjana je gotov i o njemu će se izjasniti vijećnici Grada Vodnjana na 3. sjednici Gradskog vijeća u petak 30. srpnja 2021. godine, najavio je gradonačelnik Vodnjana Edi Pastrovicchio.

Pojašnjava kako je nova reorganizacija potrebna da bi realizirali planove o stvaranju transparentnije i racionalnije javne uprave. - Preustroj smo shvatili vrlo ozbiljno, zato je i njegova izrada potrajala, a cijelo smo se razdoblje vodili idejom da strukturiramo upravu na način da bude brza, odgovorna, štedljiva i otvorena građanima.

Za to je odrađeno jako puno razgovora i stručnog savjetovanja. Razmatrano je i kako su u našem okruženja ustrojene druge uprave te su sagledani primjeri dobre prakse. Na prvom nam je mjestu bilo ipak uvažavanje svih specifičnosti Vodnjanštine.

Osnovne promjene koje donosi reorganizacija su:

• Gradska uprava se s dosadašnjih pet (5) upravnih odjela smanjuje na dva (2)
• Spajanjem određenih upravnih odjela ostvaruje se bolja koordinacija i omogućuje brže rješavanje predmeta

Dva upravna odjela imat će i posebno ustrojene jedinice:

1. Upravni odjel za opću upravu, gospodarstvo, EU projekte i javnu nabavu:
- Odsjek za opće poslove, društvene djelatnosti, lokalnu i mjesnu samoupravu
- Odsjek za proračun i financije
- Odsjek za pravne poslove
- Odsjek za gospodarstvo i EU projekte i javnu nabavu

2. Upravni odjel za prostorno uređenje, komunalni sustav, gradnju i zaštitu okoliša:
- Odsjek za prostorno uređenje i gradnju
- Odsjek za komunalni sustav i zaštitu okoliša

Protokolarne, savjetodavne i stručno-administrativne poslove dosadašnjeg Upravnog odjela za poslove gradonačelnika preuzet će Odsjek za opće poslove, društvene djelatnosti, lokalnu i mjesnu samoupravu.

Prema prijedlogu Odluke, gradonačelnik donosi posebnu odluku o dvama službenicima koji će nakon stupanja na snagu ove Odluke, a do imenovanja pročelnika upravnih tijela, biti privremeno ovlašteni za obavljanje poslova iz djelokruga pročelnika. U roku od 30 dana bit će donijeti i pravilnici o unutarnjem redu, a nakon toga i rješenja o rasporedu na radna mjesta, najkasnije u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu pravilnika, stoji u priopćenju Edija Pastrovicchia, gradonačelnika Vodnjana. (iPress)